Alunecare de slăbire lungă


Respectarea unei diete fracționate este foarte importantă pentru a pierde în greutate în timp ce faceți sport, deoarece organismul nu cheltuiește multă energie pe digerarea și asimilarea alimentelor. Este important să ne amintim că, pentru a arde eficient grăsimile în timpul alergării, nu trebuie să mâncați excesiv înainte de antrenament. Dar nu dispera și respinge această băuturi eficiente de slăbit acasă pentru sănătatea corpului.

Alergatul, chiar și la vârsta de 50 de ani, vă va permite să slăbiți fără durere, să restabiliți funcția inimii și să vă prelungiți viața timp de câteva decenii. Cum să începi să alergi la bătrânețe și, cel mai important, cum să o faci corect? Dacă ai peste 50 de ani și ai o idee să începi să faci jogging, primul pas este să vizitezi un medic și să afli dacă ai contraindicații pentru astfel de încărcături.

Experții îi sfătuiesc pe bătrâni și începători cu o greutate foarte mare să înceapă cu plimbări active în aer curat. Un astfel de exercițiu poate fi efectuat zilnic, până când corpul se obișnuiește cu încărcătura crescută. După aceea, trebuie să treceți la un pas sportiv. Principalul lucru este să creșteți sarcina fără probleme, fără a încerca să obțineți rezultatele generației tinere.

Esența sistemului este după cum urmează: timp de nouă săptămâni trebuie să mergi zilnic, crescând ritmul și distanța, adică dacă începi antrenamentele alunecare de slăbire lungă la de metri și le parcurgi în 5 minute, atunci data viitoare trebuie să depășești de metri în același timp și tot așa. La urma urmei, puteți parcurge kilometri fără stres.

După ce ați depășit traseul de doi kilometri, puteți începe cursele folosind același sistem. Video Când sunt întrebați dacă slăbesc din alergare, se poate da un răspuns neechivoc: ei bine, desigur, slăbesc, ca de la orice activitate fizică, toate recenziile mărturisesc acest lucru.

alunecare de slăbire lungă

Amintiți-vă doar că trebuie să rulați regulat și corect pentru a obține efectul maxim de la rulare: forțați-vă alunecare de slăbire lungă să utilizeze rezervele de grăsime stocate pentru a-și furniza energie pentru alergare; îndepărtați zgura și toxinele împreună cu transpirația; activează activitatea organelor și sistemelor interne, inclusiv a celor cardiovasculare; obțineți o formă fizică bună, vigoarea corpului și a spiritului.

Deci, ești hotărât să începi să faci jogging, în timp ce obiectivul principal este să slăbești. În primul rând, să decidem când, unde și cum să alergăm. Digresie: dacă nu știi cum să îți alegi propria dietă, îți recomandăm a noastră.

Alergarea seara este cea mai bună conform ultimelor cercetăridupă muncă, dar nu prea târziu și nu după o cină abundentă cina nu trebuie să fie prea abundentă în general, astfel încât grăsimea să nu se acumuleze în zone cu probleme precum stomacul, coapsele, fesele.

Jogging-ul dimineața este mai puțin eficient pentru pierderea în greutate.

Colanti dama

Poate că acest lucru se datorează faptului că alergarea activează metabolismul, iar apoi pierdem în greutate în vis din cauza unui metabolism mai intens. Și amintiți-vă: trebuie să alergați constant! Desigur, în perioadele de sănătate slabă, puteți sări peste antrenament și să-l înlocuiți cu o plimbare viguroasă sau doar o plimbare, dar apoi asigurați-vă că reveniți la alergări regulate.

Locul pentru alergare este ales în conformitate cu două criterii principale. În primul rând, ar trebui să fie relativ aglomerat, astfel încât să nu trebuie să strângeți fluxul de oameni în timp ce alergați; în al doilea rând, ar trebui să fie departe de autostrăzile aglomerate, unde conținutul de substanțe dăunătoare din aer este scazut.

Alunecare de teren - Landslide - szemerja.ro

Un pas care se transformă într-un jogging ușor, apoi un ritm care ți se potrivește, pe care îl vei menține pe măsură ce alergi. De asemenea, trebuie să o terminați treptat: mergeți la o cursă mai lentă, apoi faceți un pas. Multe fete care doresc să slăbească sunt interesate. Desigur, la această întrebare ar trebui să se răspundă afirmativ. Mai mult, astăzi joggingul este considerat una dintre cele mai populare modalități de combatere a obezității.

Nu numai că face față grăsimii corporale și excesului de kilograme, dar are și un efect de vindecare asupra corpului. În plus, alergarea poate fi considerată pe bună dreptate cea mai accesibilă formă de fitness. Cum să rulați corect?

COLECTIA NOUA

Poți pierde în greutate alergând? La alergare, un adult cheltuie aproximativ kcal în fiecare oră.

alunecare de slăbire lungă

Cu cât greutatea inițială este mai mare, cu atât pierderea în greutate merge mai repede. Oamenii obișnuiți să alerge în mod constant conțin de aproximativ o dată și jumătate mai puține grăsimi. În plus, acest sport promovează pierderea în greutate nu numai la nivelul picioarelor, ci și la nivelul abdomenului. Beneficiile acestui exercițiu pentru sănătate sunt clare. Acest sport are un efect pozitiv asupra inimii și vaselor de sânge. Acest lucru este valabil mai ales pentru vasele mici - în special pentru capilare.

De asemenea, are un efect bun asupra stării venelor și arterelor.

Datorită vibrațiilor mecanice care apar în timpul antrenamentului, este posibil să mențineți corpul într-o formă bună și să încetiniți îmbătrânirea. Exercițiul sistematic duce la scăderea nivelului de colesterol. În plus, cu ajutorul lor, este posibilă creșterea elasticității vaselor de sânge, reducerea presiunii și, desigur, readucerea greutății corporale la normal.

Care alergare pentru slăbit este mai eficientă și mai bună? Există mai multe tehnici de rulare cu eficiență diferită. Acest lucru trebuie cu siguranță luat în considerare la alegerea unei specii scădere în greutate în 1 săptămână. Jogging Dacă faceți jogging timp de de minute, efectul antrenamentului dvs.

  • COLECTIA NOUA – Etichetat „slăbire” – Nouamoda
  • Tatăl își pierde drepturile părintești

Cu acest tip de încărcare, corpul primește rezerve de energie din glicogen - acest termen este înțeles ca zahăr, care este ușor de absorbit și este prezent în celule. Acest proces poate dura de minute. După lipsa glicogenului, organismul începe să consume rezerve de grăsime. Prin urmare, acest tip de alergare vă va ajuta să faceți față excesului de grăsime corporală numai dacă antrenamentul durează 50 de minute.

Merită luată în considerare o caracteristică importantă: cu o astfel de alergare de mai mult de o oră, poate apărea o perioadă de timp când corpul și-a consumat rezerva de glicogen, dar nu a trecut încă la descompunerea grăsimilor.

Condusul în Siguranță pe Drumuri Ude | Siguranța Întainte de Toate

În această perioadă, el începe să ardă proteine, care se descompun cu ușurință. Dacă trebuie să păstrați țesutul muscular, nu ar trebui să faceți jogging.

alunecare de slăbire lungă

Interval Această alergare constă în alternarea perioadelor de odihnă și efort maxim. De exemplu, o persoană merge de metri, face alte de metri și alunecare de slăbire lungă restul de de metri la viteza maximă posibilă. Acest antrenament poate dura de minute. În acest tip alunecare de slăbire lungă alergare, grăsimile sunt consumate intens pentru încă 6 ore. Alergând pe loc Acest tip de alergare nu are nevoie de sarcini intense sau de scheme speciale de antrenament.

  • Colanti dama – Etichetat „femei” – szemerja.ro
  • Pierderea în greutate a tehnologiei celulare

Este disponibil acasă sau în centrele de fitness care oferă cursuri de bandă de alergat. Eficacitatea unor astfel de exerciții este cu siguranță puțin mai mică alunecare de slăbire lungă cea a antrenamentelor depline.

O călătorie în condiții de siguranță sporită Câteva lucruri bune de avut în vedere

Cu toate acestea, dacă faci totul în mod regulat, poți obține rezultate bune. Acest tip de alergare nu necesită mult timp sau spațiu. Pentru antrenament, va trebui să petreceți literalmente de minute. Cursurile vor fi mai utile dacă se desfășoară în aer curat. Alergarea corectă necesită utilizarea unor pantofi sport speciali. Pentru a preveni deteriorarea coloanei vertebrale, ar trebui să se utilizeze adidași cu amortizare dublă. Pentru a obține rezultate maxime, trebuie să schimbați ritmul tot timpul - pentru a relaxa trunchiul și apoi a mări mișcarea.

Datorită acestui fapt, corpul nu se va obișnui cu încărcături mari și va fi posibil să arzi calorii mai repede. Pe scari Un alt instrument puternic pentru pierderea în greutate este alergarea scărilor. Acest antrenament implică următoarele: ar trebui să alergați în sus suficient de repede și să coborâți într-un ritm natural.

alunecare de slăbire lungă

Datorită acestui fapt, este posibilă întărirea țesutului muscular. Este deosebit de eficient să alergi pe stradă, după care ultimul pas este să alegi o alergare pe scări.