Arzi mai multe grăsimi pe perioadă, Comentarii


Care este recomandarea? Cum să slăbești după ce te-ai îngrășat Deci, cum scapi de asta? În afară de liposucție, singurul mod real de a scăpa de grăsime este prin exercițiu fizic.

Cum să arzi mai multe grăsimi în timpul exercițiilor fizice | Secretele Caloriilor

Și în funcție de câte kilograme vrei să slăbești, poate dura ceva timp. Va trebui să fii consecvent, să te dedici cu adevărat antrenamentului și să mănânci bine.

renunță la pierderea de grăsime din zahăr omul pierde în greutate cu mcdonalds

O combinație de dietă și exerciții fizice este cea mai eficientă metodă de a slăbi. Pentru a pierde în greutate, consumul de energie trebuie să fie mai mare decât aportul de energie. Pentru a pierde în greutate și a te menține așa, se recomandă să slăbești doar aproximativ g — 1 kilogram pe săptămână. Când faceți exerciții fizice, utilizați atâtgrăsime, cât și carbohidrați drept combustibil. Exercițiul fizic la o intensitate mai mică s-a dovedit că produce o pierdere mai mare de grăsime, deoarece pe măsură ce intensitatea exercițiilor fizice crește, o cantitate mai mare de carbohidrați este utilizată ca sursă de energie.

Pe măsură ce crește intensitatea exercițiilor fizice, veți utiliza mai mulți carbohidrați drept combustibil.

Deoarece utilizați mai multă grăsime drept combustibil atunci când lucrați la o intensitate mai mică, este mai probabil să ardeți mai multă grăsime la acea intensitate, dar va arzi mai multe grăsimi pe perioadă să vă antrenați pentru o perioadă mult mai lungă de timp. De fapt nu trebuie să folosiți grăsimea drept combustibil pentru arderea ei din corp. Cel mai important este să arzi mai multe calorii decât mănânci.

Ce inseamna, de fapt, acest lucru? Care este procesul prin care organismul depoziteaza grasimea si ce se intampla cand ardem grasimea? Celulele normale de grasime exista in primul rand pentru a stoca energia. Organismul va creste numarul de celule grase si dimensiunea lor pentru a putea suporta excesul de energie din alimentele cu continut ridicat de calorii.

Ora din zi Timpul zilei în care faceți exerciții fizice poate avea, de asemenea, un efect asupra arderii de grăsimi. Un articol din Journal of Human Sport and Exercise privea oxidarea grăsimilor bărbaților obezi și cu greutate normală dimineața și seara.

Studiul a constatat că ratele de oxidare a grăsimilor pentru ambele grupuri la toate intensitățile au fost mai mari seara.

Pierderea în greutate publicul țintă penn jillette slabire presto

Consultați de asemenea și Cel mai bun moment de antrenament pentru pierderea în greutate. După ardere Probabil ați auzit termenul după arsură, care se numește și exces de consum de oxigen după exercițiu excess post-exercise oxygen consumption — EPOC. Un studiu care a fost publicat în Journal of Sports Science a analizat ce efect are intensitatea și durata exercitiilor asupra consumului de oxigen după exercițiu.

pierderea de grăsime udon scădere în greutate peste 4 luni

Studiul a constatat că pe măsură ce intensitatea exercițiului a crescut, consumul de oxigen de după exercițiu a crescut și el. Și deși EPOC nu contribuie foarte mult la totalul de calorii arse, acest studiu a afirmat următoarele: cantitatea de calorii suplimentare arsă pe o perioadă de timp face o diferență.

Așadar, antrenamentul la o intensitate mai mare va determina corpul tău să ardă mai multe calorii după ce ați terminat antrenamentul.

13 MODALITĂŢI DE A ARDE GRĂSIMEA - Articole Blog

Antrenament la intervale Interval training Antrenamentul la intervale poate arde o mulțime de calorii într-un timp mai scurt. Antrenamentul la intervale alternează exploziile de activitate de intensitate ridicată cu activitate scăzută până la moderată.

sfaturi importante pentru a slăbi pepene amar pierdere în greutate

De exemplu, dacă sunteți într-o plimbare, puteți alterna mersul cu intervale de jogging sau de alergare. Făcând acest lucru, vă mențineți ritmul cardiac mai mare pe parcursul întregului antrenament, mai degrabă decât dacă ați face exerciții fizice la o intensitate constantă.

Aceasta duce la o cantitate mai mare de calorii arse, ceea ce va duce la o pierdere în greutate mai mare. Un articol care a fost publicat în Research in Sports Medicine Cercetarea în Medicină Sportivă a analizat cât de eficient a fost antrenamentul la intervale de fitness cardiovascular, masa de grăsime și lipidele din sânge la persoanele supraponderale și obeze.

S-a constatat că antrenamentul la intervale a arătat o scădere a masei de grăsime, ceea ce indică faptul că antrenamentul la intervale poate fi mai eficient decât exercițiul constant pentru promovarea pierderii în greutate.

Arzi mai multe calorii în perioada ta?

Include exerciții de forță în programul tău de antrenament Probabil ați auzit că mușchiul arde mai multe calorii în repaus decât grăsimea. Musculatura arde aproximativ calorii pe g pe zi, iar grăsimea arde aproximativ calorii pe g pe zi. Deși nu este o sumă semnificativă, aceasta va crește în timp.

Prin adăugarea antrenamentului de forță în programul dvs de antrenament veți putea construi mușchi și veți ajunge să ardeți mai multe calorii.

De ce slăbești atât de greu, deși depui efort

Pe baza tuturor acestor informații, pentru a arde mai multă grăsime atunci când faceți exerciții fizice, ar trebui să faceți un antrenament de intensitate scăzută până la moderată pentru o durată lungă de timp.

Dar, a te antrena la o intensitate mai mare sau la intervale de timp va avea ca rezultat un număr mai mare de calorii arse. Deci, recomandarea ar fi: Antrenamentul la intervale, deoarece va arde mult mai multe calorii într-o perioadă mai scurtă de timp și va arde o cantitate mai mare de calorii după încheierea exercițiului after burnceea ce înseamnă că veți arde mai multe calorii după ce ați terminat antrenamentul.

Cum sa arzi mai multa grasime cand faci sport - trucuri eficiente de Andrada Avram Joi, 01 Noiembrieora Pentru ca lupta cu kilogramele in plus sa nu fie una pierduta din start, ea nu trebuie sa se desfasoare pe o perioada anume, dupa care sa inceteze, ci sa dureze toata viatafiind incorporata intr-un stil de viata sanatos, caracterizat de moderatie si echilibru. Pe langa mancare, este bine sa incerci sa iti impui anumite obiceiuri sanatoase, conform Health. In acest fel vei arde mai multe grasimi decat daca ai face 60 de minute de miscare fara pauza.

Adăugați antrenament de forță ca parte arzi mai multe grăsimi pe perioadă programului dvs.