Barele de granola pot ajuta la pierderea in greutate, Nutriția barului Granola


Barurile Granola sunt sănătoase?

Mulți conțin, de asemenea, micronutrienți, inclusiv vitamine B, calciu, magneziu și fier, care se găsesc fie în ingrediente, fie se adaugă prin fortificare în timpul fabricației. Beneficii potențiale Barele Granola nu sunt numai convenabile, prietenoase cu bugetul și sunt portabile, dar sunt și pre-programate, ceea ce facilitează evitarea supraalimentării. De fapt, unele cercetări sugerează că alimentele pre-programate ar putea fi benefice atunci când vine vorba de gestionarea greutății. De exemplu, un studiu de 12 săptămâni la de oameni a descoperit că în urma unui plan de masă care a implicat consumul de alimente prestabilite a dus la o pierdere mai mare în greutate și grăsime decât o dietă auto-selectată standard 2.

Nu mai vorbim, barele de granola care conțin ingrediente sănătoase precum ovăz, nuci, semințe și fructe uscate pot aduce un plus benefic la orice dietă. În special, ovăzul este o mare sursă de beta-glucan, un tip de fibră care poate ajuta la scăderea nivelului de colesterol total și LDL răudoi factori de risc pentru boli de inimă 3. Între timp, nuci, semințe și fructe uscate s-au dovedit că beneficiază de controlul zahărului din sânge și de sănătatea inimii 4, 5, 6.

barele de granola pot ajuta la pierderea in greutate scădere în greutate și tsh scăzut

De asemenea, sunt făcute adesea folosind ovăz, nuci, semințe și fructe uscate, care pot îmbunătăți sănătatea inimii și controlul zahărului din sânge.

Dezavantaje posibile Barele Granola sunt adesea considerate o gustare sănătoasă, dar în ciuda acestor afirmații de marketing, multe sunt încărcate cu adaos de zahăr, calorii și ingrediente artificiale. De exemplu, barele de granola Nutri-Grain Harvest de la Kellogg pot conține până la 15 grame de zahăr pe porție - mai ales din zahăr adăugat.

  1. beneficiile consumului de granola | szemerja.ro
  2. Da, slăbiciune
  3. Fapte sănătoase pentru snack bar Nutriție
  4. Cum se face o bară de cereale acasă. Gătit barul Muesli acasă. Cea mai ușoară rețetă de desert

Aceasta echivalează cu aproape 4 lingurițe 1. Studiile arată că consumul suplimentar de zahăr poate pune un risc mai mare de mai multe afecțiuni cronice, inclusiv diabet, obezitate și boli de inimă 8.

barele de granola pot ajuta la pierderea in greutate arsură de grăsime pentru începători

În timp ce unele bare de granola aleg să folosească alcooli de zahăr sau îndulcitori artificiali pentru a reduce conținutul de zahăr, acestea au fost legate și de probleme de sănătate. De exemplu, alcoolii din zahăr, cum ar fi xilitolul și sorbitolul, nu sunt complet descompuse în corpul dvs.

Snack Bar Nutrition Facts

Alți îndulcitori artificiali, cum ar fi aspartamul, sucraloza și zaharina sunt aprobate pentru utilizare de Food and Drug Administration FDA. Cu toate acestea, cercetările sugerează că acestea pot interfera cu controlul zahărului din sânge și ar putea afecta negativ bacteriile intestinale benefice 10, Ba mai mult, multe bare de granola sunt foarte prelucrate și includ ingrediente precum zaharuri adăugate, uleiuri vegetale, conservanți și arome artificiale.

Studiile indică faptul că un consum mare de alimente procesate și zaharoase vă poate crește riscul de sindrom metabolic, care este un grup de afecțiuni care poate duce la diabet, accident vascular cerebral și boli de inimă pierde grăsime în jurul mijlocului Cum să selectați un bar de granola sănătos Atunci când selectați o bară cu granola, este important să verificați cu atenție eticheta ingredientului și să alegeți produsele făcute în mare parte din alimente reale, cum ar fi fructe, nuci și boabe.

Ca regulă generală, îndepărtați barele de granola care enumeră zahărul sau alți îndulcitori din primele trei ingrediente.

  • Cele mai bune metode de a arde grăsime
  • Muesli cu fructe proaspete gceai verde cu miere, pâine cu brânză.
  • Poate scădea în greutate ajută la germeni

Rețineți că ingredientele sunt listate în ordine descrescătoare în funcție de greutate. În plus, alegeți produse cu liste de ingrediente limitate Dacă îți urmărești greutatea, aruncă o privire la conținutul de calorii și lipeste-te de bare cu mai puțin de de calorii pe porție.

În mod alternativ, puteți opta pentru a vă face propriile bare de granola folosind doar câteva ingrediente simple. Pentru a începe, combinați următoarele într-un bol mare: 2 căni grame de ovăz 1 barele de granola pot ajuta la pierderea in greutate grame de nuci migdale, nuci, coji, fistic etc.

barele de granola pot ajuta la pierderea in greutate pierdeți în greutate deodată

Amestecați ingredientele împreună, adăugați amestecul într-o farfurie căptușită sau într-o tigaie și lăsați-l să se așeze la congelator pentru de minute.

Apoi feliați, serviți și bucurați-vă.

Dacă cumpărați ceva printr-un link din această pagină, este posibil să câștigăm un comision mic. Cum funcționează asta.

De asemenea, sunt ușor de făcut acasă și necesită doar câteva ingrediente simple. Linia de jos Barele Granola sunt o gustare convenabilă, aromată și portabilă.

Cu toate acestea, multe soiuri preambalate au un conținut ridicat de zahăr, calorii și ingrediente care vă pot dăuna sănătății.

barele de granola pot ajuta la pierderea in greutate pierdere in greutate camaro5

Studierea cu atenție a listelor de ingrediente sau alegerea de a face propriile bare de granola vă poate asigura gustarea dvs.