Cel mai bun mod de a pierde in greutate peste 50 de ani


Linia de jos Pentru multe persoane, menținerea unei greutăți sănătoase sau pierderea excesului de grăsime corporală poate deveni mai grea odată cu trecerea anilor.

10 Cel mai bun mod de a pierde în greutate

Obiceiurile nesănătoase, un stil de viață preponderent sedentar, alegeri alimentare slabe și modificări metabolice pot contribui la creșterea în greutate după vârsta de 50 de ani 1. Cu toate acestea, cu câteva ajustări simple, puteți pierde în greutate la orice vârstă - indiferent de capacitățile fizice sau de diagnosticul medical.

Iată cele mai bune 20 de moduri de a slăbi după 50 de ani. Învață să te bucuri de antrenament de forță Deși cardio atrage multă atenție atunci când vine vorba de pierderea în greutate, antrenamentul de forță este, de asemenea, important, în special pentru adulții în vârstă.

Pe măsură ce îmbătrânești, masa musculară scade într-un proces numit sarcopenie. Această pierdere de masă musculară începe în jurul vârstei de 50 de ani și îți poate încetini metabolismul, ceea ce poate duce la creșterea în greutate.

Încearcă rețeta de slăbit mai eficientă decât apa caldă cu lămâie.

Astfel, adăugarea exercițiilor de formare a mușchilor la rutina dvs. Antrenamentul de forță, cum ar fi exerciții de greutate corporală și haltere, poate îmbunătăți semnificativ forța musculară și poate crește dimensiunea și funcția musculară 3.

cel mai bun mod de a pierde in greutate peste 50 de ani incerc sa slabesc

În plus, antrenamentul de forță vă poate ajuta să pierdeți în greutate prin reducerea grăsimilor corporale și stimularea metabolismului dvs. Echipa Introducerea unui regim alimentar sănătos sau a unei exerciții fizice de rutină poate fi dificilă.

Pierde în greutate în 50 de ani

Asocierea cu un prieten, coleg de muncă sau membru al familiei vă poate oferi o șansă mai bună să vă respectați planul și să vă atingeți obiectivele de bunăstare 6.

De exemplu, cercetările arată că cei care participă la programe de pierdere în greutate împreună cu prietenii au o probabilitate semnificativă de a-și menține pierderea în greutate în timp 7, 8. În plus, lucrul cu prietenii îți poate consolida angajamentul față de un program de fitness și poate face exercitarea mai plăcută. Stai mai puțin și mișcă-te mai mult A arde mai multe calorii decât luați este esențial pentru a pierde excesul de grăsime corporală.

cel mai bun mod de a pierde in greutate peste 50 de ani sfaturi pentru pierderea în greutate în 1 lună

De aceea, este important să fii mai activ pe parcursul zilei când încearcă să slăbești. De exemplu, șederea la locul de muncă pentru perioade lungi de timp vă poate împiedica eforturile de slăbit. Pentru a contracara acest lucru, puteți deveni mai activ la locul de muncă, pur și simplu ridicându-vă de la birou și făcând o plimbare de cinci minute în fiecare oră 9. Cercetările arată că urmărirea pașilor cu ajutorul unui pedometru sau Fitbit poate stimula pierderea în greutate prin creșterea nivelului de activitate și a cheltuielilor de calorii Când cel mai bun mod de a pierde in greutate peste 50 de ani un pedometru sau Fitbit, începeți cu un obiectiv realist pe baza nivelurilor actuale actuale.

1. Învață să te bucuri de antrenament de forță

Apoi, treptat, îți pregătești până la 7. Crește-ți aportul de proteine Obținerea suficientă proteină de înaltă calitate în dieta dvs.

  • Pierdere în greutate gc-1
  • Este bine zer pentru pierderea de grăsime
  • Având poftă.
  • Dieta slabit 1 kg pe saptamana
  • CELE MAI BUNE 20 DE MODURI DE A PIERDE GREUTATEA DUPĂ 50 DE ANI - FITNESS -
  • Îndepărtați grăsimea

Aceasta este asociată cu pierderea musculară legată de vârstă Numeroase studii au arătat, de asemenea, că creșterea proteinei dietetice vă poate ajuta să pierdeți în greutate și să o mențineți pe termen lung 14, 15, Vorbeste cu un dietetician Găsirea unui model alimentar care promovează pierderea în greutate și hrănește corpul poate fi dificil.

Consultarea unui dietetician înregistrat vă poate ajuta să determinați cea mai bună modalitate de a pierde excesul de grăsime corporală fără a fi necesar să urmați o dietă excesiv de restrictivă.

În plus, un dietetician vă poate sprijini și vă poate ghida pe parcursul călătoriei dvs. Cercetările arată că lucrul cu un dietetician pentru a pierde în greutate poate duce la rezultate semnificativ mai bune decât să mergi singur, și te poate ajuta să menții pierderea în greutate în timp 19, 20, Gătiti mai mult acasă Numeroase studii au demonstrat că oamenii care pregătesc și mănâncă mai multe mese acasă tind să urmeze o dietă mai sănătoasă și cântăresc mai puțin decât cei care nu22, 23, Gătirea meselor acasă vă permite să controlați ceea ce intră - și ce rămâne în afara - rețetelor dvs.

De asemenea, vă permite să experimentați cu ingrediente unice, sănătoase, care vă interesează interesul. Dacă mănânci majoritatea meselor din casă, începe prin a găti una sau două mese pe săptămână acasă, apoi crește treptat acest număr până când gătești acasă mai mult decât mănânci.

Mănâncă mai multe produse Legumele și fructele sunt ambalate cu nutrienți care sunt vitali pentru sănătatea dvs. De exemplu, o revizuire a 10 studii a constatat că fiecare creștere zilnică a porții de legume a fost asociată cu o reducere a circumferinței taliei de 0,14 inci 0,36 cm la femei Un alt studiu efectuat în Angajați un antrenor personal Lucrul cu un antrenor personal poate beneficia în special pe cei care sunt noi să lucreze, învățându-vă modalitatea corectă de a face exerciții fizice pentru a promova pierderea în greutate și evitarea rănilor.

Cel mai important lucru aici este sa crezi in practica si sa continui sa practici Gaseste-ti un tovaras care te poate incuraja sa lucrezi in mod riguros, si vice versa. Odata ce corpul se adapteaza la practica ta yoga, scaderea in greutate. Este, de asemenea pe de altă parte, sunt cel mai bun în a face timp ce ne-am pierde in greutate in mod sanatos. Steroizi pentru a pierde în greutate și de mai jos este doar cel mai bun să dobândească și să-l consumă în mod regulat cu mod bine echilibrat.

În plus, instructorii personali vă pot motiva să lucrați mai mult, ținându-vă la răspundere. Este posibil să vă îmbunătățească chiar atitudinea cu privire la exerciții fizice.

Un studiu de 10 săptămâni la adulți a arătat că antrenamentul personal unu la unu timp de 1 oră pe săptămână a sporit motivația pentru exercitarea și a crescut nivelul de activitate fizică Bazează-te mai puțin pe alimentele convenabile Consumul regulat de alimente convenabile, cum ar fi mâncare rapidă, bomboane și gustări procesate, este asociat cu creșterea în greutate și vă poate împiedica eforturile de pierdere în greutate Alimentele convenabile sunt de obicei bogate în calorii și tind să fie sărace în nutrienți importanți precum proteine, fibre, vitamine și minerale.

Reducerea alimentelor convenabile și înlocuirea lor cu mese și gustări hrănitoare, care se învârt în jurul alimentelor întregi dens-nutritive este o modalitate inteligentă de a pierde în greutate. Găsește o activitate pe care o iubești Găsirea unei rutine de exerciții pe care le puteți menține pe termen lung poate fi dificilă. Acesta este motivul pentru care este important să te implici în activități de care te bucuri.

Cum slăbești patru kilograme într-o săptămână energie atomică arzător de grăsimi

De exemplu, dacă vă plac activitățile de grup, înscrieți-vă la un sport de grup, cum ar fi fotbalul sau un club de alergare, astfel încât să vă puteți exercita cu alții în mod regulat.

Dacă activitățile solo sunt mai mult stilul dvs. Fiți verificat de un furnizor de servicii medicale Dacă vă luptați să pierdeți în greutate, chiar dacă sunteți activ și urmați o dietă sănătoasă, ar putea fi garantată condițiile care ar putea îngreuna pierderea în greutate - cum ar fi hipotiroidismul și sindromul ovarian polichistic PCOS Acest lucru poate fi valabil mai ales dacă aveți membri ai familiei cu aceste condiții 30, Spuneți-vă furnizorului dumneavoastră de asistență medicală despre simptomele dvs.

cel mai bun mod de a pierde in greutate peste 50 de ani cel mai bun arzător de grăsimi și suprimant al apetitului

Mănâncă o dietă pe bază de alimente întregi Una dintre cele mai simple metode de a vă oferi organismului dumneavoastră nutrienții de care are nevoie pentru a prospera este urmând o dietă bogată în alimente întregi. În multe studii, dietele pe bază de alimente întregi, atât dietele bazate pe plante, cât și cele care includ produse de origine animală, au fost asociate cu pierderea în greutate 32, Mănâncă mai puțin noaptea Multe studii au arătat că consumul mai mic de calorii noaptea vă poate ajuta să mențineți o greutate corporală sănătoasă și să pierdeți excesul de grăsime corporală 34, 35, Un studiu realizat la 1.

În plus, cei care au mâncat mai multe calorii la cină au cum să pierzi grăsimea simplă o probabilitate semnificativă de a dezvolta sindromul metabolic, un grup de afecțiuni care includ glicemia ridicată și excesul de grăsime din burtă. Sindromul metabolic crește riscul de boli de inimă, diabet și accident vascular cerebral Mâncarea majorității caloriilor dvs.