Cum să-ți faci obiective mici de pierdere în greutate. Cum de a stabili obiectivele de exercițiu și pierdere în greutate pentru începători


  • Fustă maxi de slăbire
  • Pierderea ușoară în greutate fără dietă. Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă
  • Cum de a stabili obiectivele de exercițiu și pierdere în greutate pentru începători
  • Sfaturi dovedite de pierdere de grăsime

Din cauza asta, este important să înțelegeți elementele de bază ale caloriilor. Pur și simplu: pierdem în greutate atunci când mâncăm mai puține calorii decât cheltuim.

  • Cum să slim în jos șoldurile
  • Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară | szemerja.ro
  • 7 cele mai importante sfaturi de slabit de care trebuie sa tii cont | szemerja.ro
  • Cum să elimini grăsimea din picăturile prăjite

În schimb, câștigăm în greutate atunci când consumăm mai multe calorii decât cheltuim. Pentru a pierde un kilogram de grăsime, trebuie să creăm un deficit de 3. Deși controlul atât a carbohidraților, cât și a insulinei poate fi important pentru unii indivizi, această ipoteză a fost detaliată. Să spunem că un bărbat de de kilograme vrea să piardă o kilogramă într-o săptămână. Doar prin exerciții fizice, el trebuie să alerge aproximativ 3,5 mile pe zi sau 24,5 mile în totalpresupunând că dieta lui rămâne la fel.

Teoretic, cei doi ar trebui să obțină aceleași rezultate. Dar în lumea fitness-ului și a realității nu sunt același lucru, pentru că teoria nu ține cont de aderență. Nu locuim într-o casă magică care conține o sală de gimnastică, un Whole Foods și un personal personal de nutriționiști și antrenori.

În schimb, ne rămâne în legătură cu propriile dispozitive în viața de zi cu zi. Ce se întâmplă atunci? Ce spune cercetarea Dr. John Briffa, care conduce un blog de sănătate excelent, a analizat un studiu care examinează pierderea în greutate fără intervenție dietetică aici.

El explica: În acest studiu, de femei post-menopauză a căror greutate variază de la normal la obez au fost randomizate fie la un exercițiu suplimentar, fie la un grup de exerciții suplimentare grupul de control.

Cei din grupul de exerciții au fost instruiți să facă 45 de minute de exerciții aerobice moderate-viguroase, de 5 ori pe săptămână pe an. Ambele grupuri exercițiul suplimentar și grupul de control au fost instruiți să nu își schimbe dieta.

La sfârșitul anului, s-a constatat că grupul de exerciții, comparativ cu grupul martor, a pierdut în medie 2 kg 4,4 lbs de grăsime. Aș spune că destul de mulți dintre noi ar fi bucuroși să aruncăm câteva kg de grăsime. Dar acum aș dori, de asemenea, să mă concentrez asupra a ceea ce trebuiau să facă aceste femei pentru a realiza această pierdere.

În timp ce grupul de exerciții a fost instruit să facă exerciții de 5 ori pe săptămână timp de 45 de minute, ceea ce au făcut de fapt a fost exercitarea în medie de 3,6 zile în fiecare săptămână. Timpul total de exercițiu a fost în medie de ,5 minute pe săptămână. Putem multiplica acest lucru cu 52 pentru a obține numărul total de minute de exercițiu pe parcursul anului și a împărți acest lucru cu 60 pentru a-l converti în ore.

Făcând acest lucru, obținem un total de puțin sub de ore. Adică aproximativ 77 de ore de exerciții fizice pentru fiecare kg de grăsime pierdut.

Cum să slăbești în 3 luni

Majoritatea oamenilor s-ar împiedica cu ideea de a face exerciții fizice timp de 77 de ore pentru a pierde 1 kg de grăsime. Sau, în mod echivalent, 35 de ore pentru a pierde 1 kilogramă, pentru noi americanii.

Dar ce zici de exercitarea simultană și contabilizarea aportului alimentar? Un studiu, publicat în Revista internațională de obezitate și tulburări metabolice conexea luat subiecte instruite și le-a urmărit aportul alimentar împreună cu cheltuielile de energie.

cum să-ți faci obiective mici de pierdere în greutate

Pe hârtie, a existat un deficit caloric general creat de subiecți. Cu toate acestea, atunci când cercetătorii au examinat schimbările empirice, nu a fost pierdută în realitate nicio greutate. După cum se dovedește, subiecții subestimau simultan aportul caloric și supraestimau cheltuielile calorice. Comparați studiile de mai sus cu auto-experimentul hilar de și ulterior a pierdut 27 de kilograme în 10 săptămâni. Sfat Pro: Nu încercați acest lucru acasă.

Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară

De ce regimurile focalizate pe exercițiu sunt relativ ineficiente pentru pierderea în greutate Dacă sunteți perplex de informațiile de mai sus, nu vă faceți griji. Există o explicație simplă în spatele ei, pe care o vom împărți în două părți Motivul 1. Cheltuielile de calorii prin exerciții fizice sunt relativ mici în schema de lucruri majore. Pentru a vedea de ce programele de pierdere în greutate concentrate pe exerciții fizice ar putea avea o eficacitate scăzută, este important să înțelegeți contabilitatea din spatele cheltuielilor noastre calorice zilnice.

Ai cheltuit 1. Aceasta este cantitatea de calorii irosite prin lucruri precum fidgeting.

cum să-ți faci obiective mici de pierdere în greutate

Din păcate, acest lucru poate varia foarte mult de la individ la individ. Asta înseamnă că, fără să se ridice din pat, subiectul nostru a cheltuit deja 2. Adăugarea de exerciții fizice în ecuație de-abia reușește să crească în cheltuielile sale calorice generale; cea mai mare parte a muncii este făcută înainte de a-și pune pantofii de alergare.

Acum nu spun că nu ar trebui să faceți exerciții fizice, ci mai degrabă, este important să vă dați seama de unde provin majoritatea cheltuielilor dvs. Motivul 2.

Oamenii sunt estimatori orori ai caloriilor în raport cu caloriile. Uitați-vă la un alt studiu, acesta în Journal of Sports Medicine and Fitness Physicalîn care cercetătorii au solicitat subiecților să facă exerciții fizice, să-și estimeze cheltuielile calorice, apoi le-au dus apoi la un bufet.

Subiecților li s-a cerut să consume cantitatea de mâncare pe care credeau că ardea în calorii. Sidenote: Unde mă pot înscrie pentru una dintre acestea?

Subiecții au sfârșit consumând de ori cantitatea de calorii pe care au ars-o. A lua din toate aceste informații este faptul că cheltuielile cu calorii nu contează mult, iar ființele umane sunt în general groaznice la estimarea atât a cheltuielilor, cât și a aportului.

Cum să încorporați eficient dieta și exercițiile fizice Pentru a avea mai mult sens să încorporați dieta cu exerciții fizice, m-am orientat către prietenul meu și expertul în obezitate, Dr. Yoni Freedhoff.

Costumele de baie, pantaloni scurți și topuri mai mulate sunt din nou în sezon și mulți vor să scadă câteva kilograme în plus pentru a-i ajuta să se simtă puțin mai confortabil când ies la soare.

Yoni conduce una dintre cele mai mari clinici de obezitate din Canada și a ajutat nenumărate persoane să piardă în greutate cu o abordare de sănătate și fitness. Yoni explică: Majoritatea oamenilor pe care îi văd se luptă mult mai mult cu cum să-ți faci obiective mici de pierdere în greutate lor decât cu sălile de sport. Vor găsi cu ușurință 30 de minute sau mai mult pe zi pentru a ajunge la sală, pentru a face plimbări sau pur și simplu pentru a-și desfășura activitatea zilnică parcând mai departe și luând scările mai des, decât pentru ambalarea unui prânz, prepararea ingredientelor, gătirea cină sau păstrarea unui jurnal alimentar.

El continuă apoi să elaboreze. Majoritatea oamenilor doresc să slăbească și să îmbunătățească sănătatea, astfel încât să fie necesare atât săli de sport, cât și bucătării. Acestea fiind spuse, dacă greutatea este o preocupare primordială, nu aș pică niciodată bucătăria pentru a găsi timpul pentru a face exerciții. În schimb, luați cantitatea totală de timp pe care credeți că sunteți dispus să o petreceți la sală și dedicați formal cel puțin o treime din asta bucătăriei.

În ceea ce privește sumele optime, o persoană trebuie să îi placă viața pe care o trăiește dacă o va susține, deci ceea ce este corect și optim pentru o persoană va fi prea puțin sau prea mult pentru alta. Având în vedere că Yoni a lucrat cu o cantitate extraordinară de pacienți de succes, am cerut comunitatea lor.

Oamenii care au cel mai mare succes sunt cei care îmbrățișează atât consecvența, cât și imperfecțiunea. Gândește-te să începi un management al greutății sau un program de viață sănătos, așa cum ai face o artă marțială. Nu te-ai aștepta niciodată să ai o centură neagră din start.

cum să-ți faci obiective mici de pierdere în greutate

În schimb, ai începe cu mișcări de bază, pe care le-ai exersa din nou și din nou, ai cădea pe o grămadă, iar acest lucru ar fi o așteptare și nu o dezamăgire. Și apoi încet, dar sigur, te-ai descurca mai bine. Același lucru este valabil atunci când construiești orice set de abilități, inclusiv un trai sănătos, și la fel ca și cum ai putea să poți imagina o lovitură de cârlig învârtind în ochii minții tale când începi la dojo-ul tău, asta nu înseamnă că vei putea să faci pur și simplu unul.

La fel și cu o viață sănătoasă. Sigur că s-ar putea să aveți o idee mintea despre cum ar trebui să arate stilul dvs. El mai împărtășește și alte sfaturi mai grozave. Nu mâncați niciodată prânzul afară decât dacă altcineva cumpără. A face constant mai puțin exerciții fizice este mai bine decât a face mai mult cum să-ți faci obiective mici de pierdere în greutate - practic nu există studii asupra dietei sau exercițiilor fizice care să fie suficient de lungi pentru a se traduce în recomandări sau concluzii de-a lungul vieții.

Petrecerea a minute pe zi cu un jurnal alimentar poate avea un impact mai mare asupra greutății tale decât 30 de minute pe zi la sală. O dieta. Mainile jos.

Pierderea ușoară în greutate fără dietă. Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă

Fără concurs. Începeți cu mâncarea. Adăugați exerciții mai târziu. Deoarece exercitați-l și foarte important, dar mai întâi mâncarea. De fapt, nu vă deranjați nici cu experiența învingătoare a unui regim de exerciții eșuate pentru a pierde în greutate, care a fost învinsă de o dietă putredă.

Începeți cu un regim de întâlnire complet revizuit.