Cum să pierzi în mod natural grăsimea din burtă


3 Modalitați Neobișnuite Pentru A Scapa De Grasimea De Pe Abdomen sx arzător de grăsime

Acesta este cel mai periculos tip de grăsime corporală, deoarece, spre deosebire de grăsimea care se află chiar sub piele, grăsimea din burtă afectează funcționarea organelor interne și este asociată cu o varietate de condiții negative de sănătate.

De asemenea, femeile postnatal se pot lupta să piardă grăsimea din burtă după nașterea copilului. Modificarea stilului de viață în cum să pierzi în mod natural grăsimea din burtă și exerciții fizice, împreună cu aflarea mai mult despre pericolele asociate cu grăsimea viscerală, sunt cea mai bună metodă de a-ți pierde grăsimea din burtă. Folosind dieta pentru a pierde grăsimea din burtă Subliniați alimentele pe bază de plante în dieta dvs. Alimentele pe bază de plante, inclusiv legumele, cerealele, proteinele care nu sunt din carne, cum ar fi leguminoasele și nucile, toate contribuie la un plan sănătos de masă.

cum să pierzi în mod natural grăsimea din burtă

Săriturile de mâncare sau urmarea planurilor de dietă fad nu vor fi eficiente pentru menținerea pe termen lung a unei burtici.

În cele din urmă, va trebui să găsiți o dietă sănătoasă de care să vă puteți lipi. Alege surse slabe de proteine.

A arde grăsimea din burtă în mod natural

Dacă mănânci carne, lipiți-vă de opțiunile de cum să pierzi în mod natural grăsimea din burtă slabă, cum ar fi pui fără piele sau curcan. Dacă mâncați carne de vită sau carne de porc, asigurați-vă că vă lipiți de bucăți slabe de carne și păstrați-vă porțiile mici. Tăiați toată grăsimea vizibilă.

cum să pierzi în mod natural grăsimea din burtă

Limitați-vă utilizarea grăsimilor saturate. Grasimile saturate de evitat se gasesc in carnea si produsele lactate bogate in grasimi, cum ar fi branza, laptele si crema si untul. Unele uleiuri pe bază de plante, cum ar fi uleiul de palmier, uleiul de sâmbure de palmier și uleiul de nucă de cocos conțin, de asemenea, un nivel ridicat de grăsimi saturate.

cum să pierzi în mod natural grăsimea din burtă

Grasimile polinesaturate sunt o alternativa mai buna. Grasimile polinesaturate se gasesc in multe nuci, seminte, avocado si niste pesti. Orice tip de supraîncărcare duce la creșterea în greutate. Obțineți un aport moderat de grăsimi și încercați să înlocuiți grăsimile animale cu plante de uleiuri de pește ori de câte ori este posibil.

100% natural, Cum să slăbești permanent grăsimea din burtă

Evitați alimentele și băuturile zaharoase. Consumul excesiv de zahăr sub formă de alcool este un vinovat primar în dezvoltarea grăsimii din burtă. Zaharurile găsite în alimentele procesate, sodele zaharoase, băuturile energizante, precum și băuturile alcoolice sunt o sursă comună de grăsime din burtă.

cum să pierzi în mod natural grăsimea din burtă

Pentru a-ți pierde grăsimea din burtă, stai departe de acești vinovați. Bea apă în loc de sodă. Apa carbogazoasă poate face un bun înlocuitor. Încercați să stoarceți o lămâie sau o vară în băutura dvs.

Folosind dieta pentru a pierde grăsimea din burtă

Sucurile de fructe sunt încărcate cu zahăr și nu aduc beneficiul fibrelor care vin cu consumul fructului în sine. Dacă încercați să pierdeți grăsimea din burtă, mențineți consumul de suc de fructe la minimum. Comutați la cafea și ceaiuri neîmplinite. Chiar și alegerile sănătoase pot deveni nesănătoase dacă mănânci prea mult.

Dacă încercați să pierdeți grăsimea din burtă, rămâneți la dimensiuni mai mici ale porțiunilor.

E timpul sa dai burta jos! 4 reguli simple, cu efect rapid

Încercați să vă măsurați porțiunile pentru a vă asigura că sunteți consecvent. Restaurantele servesc adesea porții mari. În loc să vă curățați farfuria, luați o cutie pentru a lua. Mâncarea din farfurii și boluri mai mici permite porțiunilor tale să pară mai mari, chiar dacă sunt mai mici.

Stai hidratat.

cum să pierzi în mod natural grăsimea din burtă

A bea apă pe parcursul zilei vă poate ajuta să vă simțiți foame, ceea ce vă va ajuta la controlul greutății. Un pahar de apă înainte de mese a fost demonstrat pentru a ajuta oamenii să mănânce mai puțin.

Cantitatea exactă de apă pe care ar trebui să o consumi depinde de propria ta chimie personală.

Modificări ale stilului de viață pentru a pierde greutatea din burtă

Culoarea urinei vă va arăta dacă sunteți deshidratat: dacă este întuneric, ar trebui să beți mai multă apă. Aromați apa cu fructe, precum pepene verde, căpșuni sau var. Sau umpleți o tavă de gheață cu apă de nucă de cocos, congelați-o, apoi introduceți un cub de gheață de nucă de cocos sau două în paharul cu apă dulce pentru o aromă suplimentară. Mănâncă mai încet. Mâncarea mai încet încurajează dimensiunile mai mici ale porțiunilor și vă permite să vă simțiți mai repede.

SCAPĂ DE BURTĂ ÎN DOAR 7 ZILE cura de slabire cu fructe tropicale

Deoarece creierul durează cu aproximativ 20 de minute mai mult decât stomacul pentru a recunoaște că este plin, mâncarea încet îți permite să recunoști când ești plin. Vei mânca mai puțin și te vei simți mai mulțumit la sfârșitul mesei.

  • Cum să pierzi grăsimea corporală și celulită
  • 1 luna me 5 kg pierdere in greutate
  • Poate melatonina să te facă să slăbești

Dacă încercați să pierdeți în greutate, pur și simplu luați mai mult timp pentru a mesteca fiecare mușcătură și a permite gurii să fie complet goală între mușcături, vă poate ajuta. Modificări ale stilului de viață pentru a pierde greutatea din burtă Petreceți cel puțin 30 de minute în exerciții aerobice cel puțin 5 zile pe săptămână. Activitatea aerobă moderată, însoțită de antrenamentul în greutate pentru a crește masa musculară, s-a dovedit eficientă pentru a reduce grăsimea din burtă, chiar dacă greutatea totală rămâne aceeași.

Primele 5 lucruri la care trebuie sa renunti cand vrei sa slabesti sfaturi simple în jos

Deoarece faceți o schimbare a stilului de viață, asigurați-vă că găsiți un program de exercițiu care să funcționeze pentru dvs. Exercițiul moderat funcționează cel mai bine. Pentru a ști dacă rata dvs. Dacă puteți vorbi, faceți exerciții într-un ritm moderat.

Cum să pierzi grăsimea din burtă (pentru femei)

Dacă puteți cânta tare o melodie preferată, ar trebui să vă mișcați mai repede. Încercați să ridicați greutatea. Antrenamentul de forță, care include ridicarea greutății, crăpăturile stomacului etc.

Deoarece mușchii ard mai multe calorii decât grăsimile, corpul tău va folosi mai eficient caloriile. Efectuarea antrenamentelor de forță cel puțin trei zile pe săptămână, însoțită de un exercițiu aerobic moderat, a fost conectată la pierderea grăsimii din burtă.

De fapt, crizele de stomac au un efect redus asupra grăsimii care este transportată în jurul burtei. Nu trebuie să aparțineți unei săli de gimnastică pentru a face antrenamente de forță sau de ridicare a greutății.

Puteți urmări un videoclip acasă. Exerciții simple de greutate corporală, cum ar fi scândura, împingerile, lunge, podul, ghemuțele, creșterea gambei și cercurile de brațe toate formează mușchi.