Ectomorf de pierdere de grăsime


De la persoanele cu acest tip de fizic se obțin culturisti excelenți. Se pare că natura însăși le-a creat tocmai pentru a oferi oamenilor frumusețea și puterea corpului uman. Ectomorf de pierdere de grăsime merită să ne amintim că grăsimea este la fel de ușor de acumulat de mezomorfe slăbire nom și masa musculară. Și, în sfârșit endomorfe Caracteristicile distinctive ale acestui tip de corp sunt: brațe și picioare scurte, dar masive, os mare, tendință la depunerea excesivă de grăsime, indicatorii de putere sunt mici, metabolismul este încetinit fața este rotundă, gâtul scurt.

Acest tip de figură este cel mai caracteristic europenilor. Desigur, puțini oameni asociază imediat o astfel de descriere cu acei băieți sportivi care au un corp pompat, dar cu regimul de antrenament și nutriție potrivit, dau rezultate bune. Luați-l pe Jay Cutler, de exemplu. Pentru a determina la ce tip aparține somatotipul dvs. Datele privind raportul dintre circumferința încheieturii și tipul corpului sunt prezentate în tabel.

Trebuie remarcat în special faptul că tipurile de figuri enumerate mai sus sunt extrem de rare în forma lor pură. Ectomorf de pierdere de grăsime majoritatea cazurilor, există tipuri mixte: combinație de ectomorf cu mezomorf sau endomorf cu mezomorf.

Tipuri somatice – alegerea antrenamentului în funcție de genetic

Apropo, cel mai izbitor și faimos exemplu al acestui tip de corp mixt este Arnold Schwarzenegger. Cu creșterea sa ectomorfă, foarte mare pentru un culturist, totuși, capacitatea de a câștiga masă musculară, metabolism - toate acestea într-o măsură mai mare ne permite să-l atribuim unui tip de corp mezomorf.

camila alves pierderea in greutate

Cum se alege un regim de antrenament și nutriție pentru persoanele cu diferite tipuri de corp? Și acum, am decis asupra tipului de constituție, este timpul să începem instruirea directă. Ectomorfe Deoarece masa musculară din ectomorfe este câștigată cu mare dificultate, ectomorf de pierdere de grăsime metabolismul funcționează la o viteză vertiginoasă, mușchii încep să experimenteze un deficit de glicogen, care afectează negativ calitatea antrenamentului cu un set extrem de lent de masă musculară.

Pentru a le face mai eficiente, nu merge prea des la sala de sport. Pauzele dintre antrenamente ar trebui să fie de zile. Pentru a înțelege că puteți merge deja la antrenament, ascultați starea mușchilor ectomorf de pierdere de grăsime.

Dar acele antrenamente rare pe care le veți face ar trebui să fie foarte intense, care vizează lucrul cu grupuri musculare mari, însoțite de un număr mic de repetări pentru fiecare exercițiu și o odihnă lungă între ele. Durata antrenamentelor, ținând cont de încălzire, nu trebuie să depășească 60 de minute adică antrenamentul principal nu trebuie să dureze mai mult de 45 de minute și este mai bine să excludeți antrenamentele cardio pentru a nu risipi calorii prețioase. Nutriția joacă un rol special în acest proces.

Ar trebui să fie intens, bogat în calorii. După terminarea antrenamentului, trebuie să existe o fereastră cu carbohidrați. În plus, se recomandă să mâncați înainte de culcare, deoarece procesele catabolice care apar în corp noaptea s-ar putea să nu vă permită să construiți masa musculară cât de repede doriți.

În ceea ce quads ard ard grasimea nutriția carbohidraților, ar trebui să se acorde preferință carbohidraților încet: paste din cereale integrale de grâu, terci, fructe, ierburi, legume, orz, cereale. Dar dulciurile și zahărul ar trebui aruncate. Preferința ar trebui acordată acizilor grași polinesaturați conținuți în pește și ulei de pește, ulei de măsline și floarea soarelui, nuci, semințe.

Probabil că pentru ectomorfe s-a inventat nutriția sportivă specială. Li se arată utilizarea suplimentelor care conțin acizi grași omega-3, vitamine, precum și shake-uri proteice și câștigători.

Frecvența de utilizare este de 2 ori pe zi. Puteți, de exemplu, dimineața și înainte de culcare. Sau în locul uneia dintre cele cinci mese recomandate, dacă nu aveți timp pentru asta.

Sebastian-Dimitrie Cîrdeiu

Apa trebuie băută cel puțin 2 litri pe zi. Mesomorfe Cei care sunt cu adevărat norocoși sunt mezomorfi. Înclinarea lor pentru diverse sporturi este înnăscută. Și datorită prezenței unui apetit bun pe fondul unui metabolism rapid, aceștia reușesc să câștige masa musculară ușor și suficient de repede. Dar aici este important să nu exagerați, deoarece grăsimea corporală crește la fel de repede ca masa musculară.

Un punct important în antrenament ar trebui să fie o combinație de antrenament de forță și exerciții care vizează creșterea tonusului muscular ar trebui inclus în programul de antrenament cardiocare vă va permite să formați proporții corporale armonioase. Frecvența antrenamentului pentru mezomorfe ar trebui să fie de ori pe săptămână, deoarece rezultatul final depinde de frecvența și intensitatea acestora.

folosind fenugreek pentru a slăbi

Carnea de curcan, pieptul de pui, ouăle, peștele, laptele și brânza de vaci pot fi utilizate ca surse principale de proteine. Glucidele ar trebui să fie lente, principalele lor surse fiind hrișca, orezul, pastele, precum și fructele care pot fi consumate în cantități nelimitate. Trebuie remarcat faptul că varietatea în nutriție și în antrenament este cheia succesului. Pentru mezomorfe, este permisă și utilizarea nutriției sportive. Ultima masă trebuie să fie cu 3 ore înainte de culcare.

Și nu uitați de apă - curată, fără aditivi gazosi și aromatici. Endomorf Pe de o parte, endomorfilor le este cel mai dificil să creeze un corp de vis. Dar, pe de altă parte, câștigul lor muscular nu este mai rău decât cel al mezomorfilor. Principalul lucru aici este reducerea cantității de grăsime corporală.

Endo, Ecto, Meso: Care sunt diferențele?

Ectomorf de pierdere de grăsime acest scop, va fi eficient să conduci antrenament cardio sau circuit la. Deoarece picioarele sunt în mod natural suficient de puternice pentru endomorfi, și anume exerciții ale corpului inferior oferit cu cea mai mare ușurință deadlift, ghemuit.

Pentru endomorfi, este extrem de important aderarea la o dietă corectă și echilibrată Este deosebit de important să monitorizați indicele glicemic și să evitați carbohidrații seara și, cu atât mai mult, noaptea. Ar trebui să se acorde preferință carbohidraților fibroși fibreeste mai bine să nu vă sprijiniți pe carbohidrații amidonici. Dar, dimpotrivă, prezența proteinelor în dietă este doar binevenită. Nutriționistul sportiv Laura Crivell oferă piept de pui fără piele, albușuri de ou și pește din cele mai potrivite surse de proteine.

Este foarte posibil să refuzați suplimentele sportive endomorfe. După cum sa menționat anterior, toate aceste tipuri de corpuri sunt extrem de rare în forma lor pură.

pierde în greutate digestul cititorului

De asemenea, se întâmplă ca un tip cu un fizic asemănător unui endomorf să fie subțire, ca un ectomorf, sau invers, un ectomorf care suferă de supraponderalitate. Prin urmare, în ceea ce privește antrenamentul, este important să determinați singur modul cel mai potrivit și confortabil care vă va aduce o plăcere reală atât din proces, cât și din rezultat.

Abonați-vă la canalul nostru dinTelegramă, grupuri în Bună ziua viitorilor proprietari ai unui corp de ajutorare! Te-ai întrebat vreodată de ce vine cineva la sală și reușește să-și construiască un corp frumos 1 —2 ani, iar unii pentru 3 an, chiar și un iota nu se poate apropia de indicatorii omologului său mai de succes? Iar punctul central este tipul de corp al sportivului.

Desigur, aceasta este o întrebare complexă și este foarte dificil să răspunzi fără echivoc, deoarece obiectiv există un număr mare de factori responsabili pentru rezultatul final. De exemplu, sistemul și condițiile de antrenament, nutriția sportivului, aspirațiile motivaționale interne etc. Desigur, dacă sunteți firav din fire, acest lucru nu înseamnă deloc Unitatea sanitară pierde în greutate puteți uita de visul dvs.

Este vorba despre toate acestea: genetică, tipuri de corp, cum să vă determinați tipul și toate astea, trebuie să vorbim astăzi.

Ce așteptăm, să mergem Întrebați o femeie ceva despre silueta ei și ea vă va oferi o grămadă de informații și nu numai despre tipul de construcție al ei. Bărbații și, cu atât mai mult, culturistii începători, ar trebui să ia un exemplu din sexul opus în ceea ce privește studierea problemelor corpului lor fie fiziologie și ține pasul cu ei.

Deci, vom începe să ne luminăm cu faptul că fiecare persoană este înzestrată de la naștere cu unul sau alt set de semne fiziologice care ne permit să-i judecăm tipul de corp. Toate aceste somatotipuri există 3 : ectomorf; endomorf.

Diferitele tipuri de corp în combinație cu culturismul: cineva poate deveni un bun culturist?

Nu este un nume interesant? Determinarea tipului de adăugare, în primul rând, este importantă, deoarece depinde de calea pe care mergeți mai departe pentru a vă atinge obiectivul.

cele mai bune campanii de pierdere în greutate

La urma urmei, puteți păși imediat într-un loc greșit necunoscând elementele de bază ale fiziologiei corpului, alegeți un tip greșit de antrenament și nutriție și mergi de-a lungul ei o perioadă foarte lungă de timp, fără a vedea sfârșitul cărării.

Puteți oferi tot ce este mai bun în antrenament, dar nu puteți obține rezultate tangibile, deoarece mergeți la obiectiv într-o direcție complet diferită. Pentru a determina apartenența și pentru a vă clasifica cumva constituția, trebuie să cunoașteți parametrii caracteristici inerenți doar acestui somatotip. Acum le vom lua în considerare și cel mai clar se va face sub forma următoarei tabele pivot. Tipul corpului: trei tipuri principale și caracteristicile lor Deci, ești un ectomorf pur dacă Ești un mezomorf pur dacă Și în sfârșit ectomorf de pierdere de grăsime un endomorf pur dacă Deci, să descompunem fiecare tip de corp mai detaliat.

Tipul corpului: conversația subiectului Ectomorf Acest tip nu diferă în articol și în indicatorii de rezistență buni, deși aceștia persoane de acest tip și nu au grăsime subcutanată, dar și mușchii nu sunt observați. Câștigarea masei musculare pentru ei este o sarcină foarte dificilă, deși destul de fezabilă. Oprirea procesului de antrenament poate duce la pierderea mușchilor atât de greu de câștigat.

Strategia de antrenament și nutriție poate fi rezumată după cum urmează: antrenament scurt, de mare intensitate 40—50 minute, 3 o dată pe săptămână cu greutăți medii, un minim de încărcări cardio rulare etc. Notă: Unul dintre sportivii ectomorfi remarcabili - Frank Zane Mesomorf Acest pli este ideal pentru culturism. Sportivii din această categorie sunt în mod natural sportivi și pot fi numiți genetici genetici. Deși, desigur, nu se poate lipsi de o muncă adecvată pe sine și de o nutriție adecvată - dacă neglijați aceste principii, atunci puteți distruge cu ușurință cel mai bun material.

Strategia de antrenament și nutriție poate fi descrisă astfel: orice tip de antrenament funcționează, este important doar să te antrenezi inteligent și să vizitezi sala de sport. Dieta trebuie să respecte principiile generale și să mențină nivelul aportului de proteine 2—2.

Sarcină cardio - moderată 30 —45 minutela intervale regulate.

DIETĂ PENTRU ENDOMORFI- ÎN CE CONSTĂ?

Notă: Un exemplu izbitor de mezomorf este titularul de șapte ori al domnului Olympia Arnold Schwarzenegger Știi asta? Endomorf Acesta este cel mai frecvent somatotip pe care îl au majoritatea bărbaților.

Se caracterizează printr-o tendință de a fi supraponderal. Strategia de formare și nutriție poate fi descrisă după cum urmează: lucrați cu multi-articulații, cu o mare de la 10 numărul de repetări, creșterea aportului de apă din 1.