Pierdeți în greutate în timp ce nu faceți nimic


Linia de jos Când slăbești, corpul tău se luptă înapoi.

Lista activatorului de slăbire

Este posibil să fii capabil să pierzi foarte multă greutate la început, fără prea mult efort. Cu toate acestea, pierderea în greutate poate încetini sau opri cu totul după un timp. Acest articol prezintă 20 de motive comune pentru care nu pierzi în greutate.

pierdeți în greutate în timp ce nu faceți nimic locul arderii de grăsime

Conține, de asemenea, sfaturi acționabile cu privire la modul de a traversa platoul și de a face lucrurile să se miște din nou. Poate că pierzi fără să-ți dai seama Dacă credeți că vă confruntați cu un platou de pierdere în greutate, nu ar trebui să vă speriați încă. Este incredibil de obișnuit ca scara să nu se îmbogățească câteva zile sau săptămâni la un moment dat.

Aceasta nu înseamnă că nu pierdeți grăsime. Greutatea corporală tinde să fluctueze cu câteva kilograme.

pierdeți în greutate în timp ce nu faceți nimic pierdeți în greutate morbide obeze

Depinde de alimentele pe care le consumi, iar hormonii pot avea, de asemenea, un efect major asupra cantității de apă pe pierdeți în greutate în timp ce nu faceți nimic o ține corpul în special la femei. De Pierderea în greutate modificări simple, este posibil să câștigi mușchi în același timp cu pierderea grăsimii.

Acest lucru este deosebit de frecvent dacă ați început recent exercitarea. Acesta este un lucru bun, deoarece ceea ce vrei să pierzi cu adevărat este grăsimea corporală, nu doar greutatea. Este o idee bună să folosești altceva decât scara pentru a măsura progresul tău.

De exemplu, măsurați-vă circumferința taliei și procentul de grăsime corporală o dată pe lună. De asemenea, cât de bine se potrivesc hainele și cum te arăți în oglindă poate fi foarte grăitor.

Cu excepția cazului în care greutatea dvs. Dacă scara nu se extinde, este posibil să pierdeți grăsime. Nu urmărești ceea ce mănânci Conștientizarea este incredibil de importantă dacă încerci să slăbești. Mulți oameni nu au habar cât de mult mănâncă. Studiile arată că urmărirea dietei tale ajută la pierderea în greutate. Persoanele care folosesc jurnale alimentare sau își fotografiază mesele pierd în mod constant mai multă greutate decât persoanele care nu 1, 2.

Ținem legătura!

Nu mâncați suficientă proteină Proteina este cel mai important nutrient pentru pierderea în greutate. De asemenea, poate reduce drastic poftele și dorința de gustare 3, 4, 5, 6, 7. Acest lucru este parțial mediat de efectele proteinei asupra hormonilor de reglare a apetitului, cum ar fi ghrelina și alții 8, 9. Dacă mâncați micul dejun, asigurați-vă că vă încărcați cu proteine. În plus, ajută la prevenirea recuperării greutății 11, 12, Asigurați-vă că mâncați o mulțime de alimente bogate în proteine.

Mâncați prea multe calorii Un număr mare de oameni care au probleme în a pierde în greutate mănâncă pur și simplu prea multe calorii. Puteți crede că acest lucru nu se aplică pentru dvs. Dacă nu pierdeți în greutate, ar trebui să încercați să vă cântăriți alimentele și să vă urmăriți caloriile pentru o perioadă. Iată câteva resurse utile: Calculatorul caloriilor - Folosiți acest instrument pentru a afla câte calorii să mâncați.

pierdeți în greutate în timp ce nu faceți nimic barbatii de peste 50 de ani pierd in greutate

Contoare de calorii - Aceasta este o listă de cinci site-uri web gratuite și aplicații care vă pot ajuta să urmăriți aportul de calorii și nutrienți.

Acest lucru poate fi imposibil de realizat dacă nu urmăriți lucrurile în mod corespunzător.

În general nu este necesar să numărați calorii și să cântăriți totul pentru tot restul vieții. În schimb, încercați aceste tehnici timp de câteva zile la fiecare câteva luni pentru a înțelege cât de mult mâncați.

Oamenii își supraestimează frecvent aportul caloric. Nu mâncați alimente întregi Calitatea alimentelor este la fel de importantă ca și cantitatea. Mâncarea alimentelor sănătoase vă poate îmbunătăți bunăstarea și vă poate ajuta să vă reglați pofta de mâncare. Aceste alimente tind să fie mult mai pline decât omologii lor prelucrați.

Vă antrenați și nu pierdeți în greutate? Înseamnă că faceți aceste greșeli | Secretele Caloriilor

Lipiți cât mai multe alimente întregi, cu un singur ingredient. Mâncarea prea multă mâncare procesată îți poate strica succesul în pierderea în greutate. Nu ridicați greutatea Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le poți face atunci când slăbești este să faci o formă de antrenament pentru rezistență, cum ar fi ridicarea greutăților.

Acest lucru vă poate ajuta să mențineți masa musculară, care este adesea arsă împreună cu grăsimea corporală dacă nu faceți exerciții fizice Creșterea greutăților poate ajuta, de asemenea, la prevenirea încetinirii metabolice și la asigurarea faptului că corpul tău rămâne tonifiat și muscular Acesta previne pierderea de masă musculară adesea asociată cu pierderea în greutate și ajută la menținerea pierderii de grăsime pe termen lung.

O dietă sănătoasă pentru scăderea în greutate

Sunteți Binge Eating chiar și pe alimente sănătoase Binge eating este un efect secundar comun al dietei. Aceasta implică consumul rapid de cantități mari de alimente, de multe ori mult mai mult decât are nevoie corpul tău.

Aceasta este o problemă semnificativă pentru mulți oameni.