Pierdere în greutate de 10 lire în 30 de zile, 10 lire în 2 luni: Plan de mâncare pentru pierderea în greutate


Ziua 7 Alimentație densă de nutrienți În timp ce numărați calorii și exercițiile fizice este încă cea mai bună modalitate de a pierde în greutate, poate fi epuizant atunci când este făcut pe termen lung.

Calculul ratei individuale a BZHU

Când vine vorba de a pierde 10 kilograme sau mai mult, mă concentrez pe conceptul de alimentație densă de nutrienți. Acest lucru vă poate ajuta să pierdeți în greutate fără să vă simțiți lipsiți. Simplu spus, asta înseamnă a sublinia alimentele bogate în vitamine, minerale, fitochimice și antioxidanți - și, de asemenea, sărace în calorii.

Exemple includ fructe proaspete, legume și cereale integrale. Cum functioneazã?

Pierdere în greutate de 10 lire în 30 de zile

Densitatea de substanțe nutritive funcționează ca un instrument de pierdere în greutate și de gestionare a greutății, deoarece nu se simte la fel de restrictivă ca și alte abordări. Încă ajungeți să vă bucurați de alimentele preferate îmbrăcându-le cu ingrediente bogate în nutrienți. Acest lucru ajută la creșterea cantității de alimente pe care le puteți mânca, în timp ce vă administrați caloriile.

Când vă simțiți plini, veți putea să vă respectați mai bine cu orice plan de masă. Volumul și plinătatea sunt Pierdere în greutate de 10 lire în 30 de zile importanți în sațietate.

Este posibil să pierzi 10 lire sterline într-o săptămână

Pe măsură ce începem să digerăm alimentele, stomacul nostru se extinde treptat. Acest lucru trimite un mesaj de plenitudine creierului și, prin urmare, reduce dorința noastră de a mânca. Acesta este motivul pentru care acest plan de masă este greu atât pentru carbohidrați bogate în fibre, cât și pentru proteine.

Dieta și exercițiile fizice Următorul plan de masă este orientat pentru a vă ajuta să pierdeți 10 kilograme în una până la două luni.

Reglarea planului dvs. și a obiceiurilor alimentare

Acea fereastră este oferită deoarece toată lumea înregistrează pierderi în greutate diferit. Unii dintre noi sunt capabili să facă câteva schimbări și să slăbească imediat din liliac, în timp ce alții au nevoie de mai mult timp pentru a începe să scadă greutatea. Cred că este important să valorificăm faptul că linia de timp nu contează la fel de mult ca procesul. Modificarea stilului de viață sănătos poate dura mai mult decât abordări mai populare și rapide.

Așadar, încercați să nu vă frustrați dacă durează mai mult decât ați arzător de grăsimi super 7 60. Atâta timp cât faceți modificări în dieta dvs. Pentru a vă asigura că faceți acest lucru, trebuie să vă combinați noul plan de masă cu o rutină bună de exerciții.

10 LIRE îN 2 LUNI: PLAN DE MâNCARE PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE - SĂNĂTATE -

Ce înseamnă asta exact? Afișați cardio și adăugați de câteva ori pe săptămână antrenamentele cu interval mare. Acest echilibru se concentrează pe îmbunătățirea sănătății cardiovasculare în timp ce stimulează metabolismul. Alegeți activități care funcționează cel mai bine pentru dvs. Pentru începători, vizați aproximativ 30 de minute de cardio de trei ori pe săptămână.

Pentru cei care fac deja exerciții fizice în mod consecvent, vizează 50 până la 60 de minute de cardio, de trei până la patru ori pe săptămână.

Exercițiu fizic pentru a pierde în greutate

Colegiul American de Medicină Sportivă recomandă cel puțin de minute de exerciții cu intensitate moderată pe săptămână. Chiar dacă nu puteți întâlni acest număr, veți beneficia în continuare de orice exercițiu pe care îl faceți. Pentru a scădea pierderea în greutate și a crește arsura calorică, faceți ca un obiectiv să adăugați antrenamentul la intervale suplimentare, una până la două zile pe săptămână.

Există o mulțime de clase de exerciții de grup care urmează acest format cum ar fi filarea, tabăra de boot și clase de intervale specificate.

Cum să pierzi 50 de lire sterline în 2 luni | szemerja.ro

Dacă nu aveți acces la o clasă, creați-vă propriul antrenament la intervale amestecând 30 de secunde până la 2 minute de activitate intensă, urmată de recuperare moderată; repetați acest ciclu timp de 20 până la 40 de minute.

Așa cum s-a subliniat mai sus, acest plan de masă se concentrează pe alimentația bogată în fibre, bogată în nutrienți. Simțiți-vă liber să utilizați înlocuitori și să faceți modificări după cum este necesar. De exemplu, dacă vă recomandăm 1 cană de spanac, puteți înlocui cu 1 cană kale, salată sau o altă legumă.

Account Options

Ziua 1 Mic dejun: cereale și fructe 1 cană cereale integrale, bogate în fibre, cum ar fi făina de ovăz, cu 1 - 2 căni fructe la alegere. Se servește cu 1 cană de lapte neîndulcit, cu conținut scăzut de grăsime sau fără grăsimi sau cu lapte la alegere. Alte cereale bogate în fibre includ grâu tocat și cereale pe bază de tărâțe.

Pranz: Quinoa tabbouleh 1 cană plus un măr și o bucată de brânză de sfoară. Puteți face tabbouleh înainte de timp, pregătind suficient pentru prânz din nou mâine! Cina: tailandeză fără taiete O porție de tailandeză fără taite. Ia rețeta! Pranz: Quinoa tabbouleh 1 cană tabino de quinoa rămase de ieri cu 3 oz.

Norma proteinelor, grăsimilor și carbohidraților

Faceți un plus pentru a avea mâine la prânz. Prânz: tomate-spanac polenta Una care servește polenta cu roșii prăjite și spanac resturi de la cina de aseară Cina: lasagna skinny Una care servește lasagna subțire Gustare oricând : Un măr cu 1 lingură. Se servește cu 1 cană de lapte neindulcit cu conținut scăzut de grăsime sau fără grăsimi sau la alegere. Cerealele bogate în fibre includ făină de ovăz, grâu mărunțit, cereale pe bază de tărâțe. Se servește cu 1 cană de lapte neindulcit cu conținut scăzut de grăsime sau fără grăsimi sau cu lapte la alegere.

SAU Mic dejun: smoothie verde Amestecați împreună 1 cană de lapte de migdale sau alt lapte, 1 cană de frunze de kale descărcate sau spanac pentru copii, o banană mare congelată copt, tocat în bucăți, 1 lingură.

Pierdere în greutate de 10 lire în 30 de zile

Rotiți-vă și bucurați-vă! Pranz: Prânz afară! Pentru o opțiune de capturare, mergeți la Chipotle.

Pierdere în greutate de 10 lire în 30 de zile

Este, de asemenea, profesoară de yoga și specialist în gestionarea greutății, cu accent pe a vă ajuta să dezvolți o relație sănătoasă cu mâncarea dvs. Urmăriți-o pe Twitter delishknowledge!