Pierderi de grăsime bufeuri. Menopauza | Medlife


Acestea sunt cunoscute sub numele de transpirații postpartum de noapte. Anumite remedii la domiciliu pot ajuta în ameliorarea simptomelor.

Cum tratam menopauza

Mulți oameni asociază bufeurile și transpirațiile nocturne cu menopauza, dar sarcina, care este de asemenea o perioadă de schimbare hormonală semnificativă, le poate cauza și ea. În acest articol, discutăm despre ce provoacă transpirațiile nocturne postpartum și cum se pot preveni cu ușurință.

pierderi de grăsime bufeuri Pierderea în greutate pnp

Cauze ale transpirației postpartum de noapte Transpirațiile nocturne postpartum se întâmplă din cauza nivelurilor scăzute de estrogen. Nivelul hormonilor, inclusiv estrogenul, se schimbă odată ce corpul femeii se ajustează la a nu mai fi gravidă. Organismul eliberează doi hormoni-cheie, numiți progesteron și estrogen, în cantități mari în timpul sarcinii.

Подумалось Олвину. Он, однако, не произнес ни слова и только молча указал рукой на северную часть неба. Глаз едва мог уследить за тем, как серебряная стрела света прочертила дугу над вершинами гор, оставив за собой многомильный след инверсии. В двадцати тысячах футов над Лизом она остановилась. Ей вовсе не понадобилось торможением гасить свою колоссальную скорость.

Modificările acestor niveluri de hormoni pot determina o creștere sau scădere a temperaturii corporale. Femeile pot, de asemenea, transpira mai mult după sarcină pentru a pierderi de grăsime bufeuri de excesul de pierderi de grăsime bufeuri.

pierderi de grăsime bufeuri puteți pierde centimetri înainte de greutate

Acest lichid nu mai este util după naștere, iar corpul se scapă de el prin transpirație și urină, astfel încât ambele pot crește după naștere.

În unele cazuri, transpirațiile nocturne pot tulbura somnul unei femei, pot cauza iritabilitate și pot afecta calitatea vieții. Femeile ar trebui modalert 2020pierdere în greutate discute cu medicul despre transpirații nocturne postpartum.

Este important să excludem alte cauze ale estrogenului scăzut după naștere, deoarece pot fi legate de o stare tiroidiană numită hipertiroidism. Cât durează transpirațiile postpartum nocturne? Potrivit unui studiu dintranspirațiile nocturne postpartum sunt cele mai rele timp pierderi de grăsime bufeuri 2 săptămâni de la naștere. Acestea ar trebui să scadă treptat după acest timp.

pierderi de grăsime bufeuri scădere în greutate opt săptămâni

Profesioniștii din domeniul medical sunt de acord că perioada postpartum sau timpul după naștere durează de obicei 6 săptămâni, deși unele simptome pot continua mai mult. În acest timp, corpurile femeilor trec prin multe schimbări, iar reacțiile adverse cum ar fi transpirații nocturne, constipație și oboseală sunt frecvente.

În multe cazuri, femeile pot să-și amelioreze simptomele prin folosirea remediilor de la domiciliu până la dispariția lor.

pierderi de grăsime bufeuri pierde deltoizii grași

Dacă transpirațiile nocturne nu se îmbunătățesc, ar putea dori să-și vadă medicul pentru a afla cauza și a discuta despre opțiunile de tratament. Aici, sugerăm nouă căi de atac care pot ajuta la ameliorarea simptomelor transpirațiilor nocturne postpartum: 1. Răcorește-te Menținerea corpului cât mai rece va ajuta la reducerea transpirației.

Prin creme, geluri, implanturi şi tablete terapia de substituţie hormonală introduce aceşti hormoni înapoi în sistem.

În timpul nopții, femeile pot încerca deschiderea ferestrei pentru a stimula fluxul de aer, sau plasarea unui ventilator lângă pat, folosirea aerului condiționat în dormitor. Apa potabilă de câte ori îți e sete va împiedica deshidratarea și, de asemenea, ajută la funcțiile normale ale corpului și la recuperarea după sarcină.

Mănâncă mai multă soia Studiile privind bufeurile în timpul sarcinii și postpartum sunt limitate, deși un studiu din care a examinat 50 de femei perimenopauzale și postmenopauzale a concluzionat că administrarea de suplimente de soia a avut potențialul de a îmbunătăți apariția bufeurilor la femeile din menopauză.

Cercetătorii au descoperit ca participanții care iau suplimente de soia timp de 12 săptămâni au avut îmbunătățiri semnificative în simptomele lor.

De asemenea, un examen pelvian poate da indicii cu privire la modificarile mucoasei vaginale, provocate de scaderea nivelului de estrogen.

Oamenii pot crește aportul de soia folosind suplimente sau consumând următoarele alimente bogate în soia precum tofu, tempeh, miso, natto. Întotdeauna discută cu un medic înainte de a face modificări dietetice sau de a introduce suplimente, în special în timpul alăptării. Poartă țesături naturale Țesăturile naturale, inclusiv bumbacul sau mătasea, ajută corpul să scape de senzația de căldură.

Dacă este posibil, folosește lenjerie de pat tot din bumbac când dormi. Încearcă să eviți țesăturile sintetice, cum ar fi poliesterul sau Lycra, sau hainele prea strâmte.

Cum să scăpați de transpirațiile postpartum din timpul nopții

Limitează alimentele declanșatoare Cofeina poate declanșa transpirații nocturne postpartum. Pentru unele femei, anumite alimente sau băuturi pot declanșa sau agrava simptomele de bufeuri și transpirații nocturne. Declanșatoarele frecvente pentru bufeurile includ: mâncărurile picante, cafeină, alcool, alimente sau lichide calde. Încearcă relaxarea, tehnicile de respirație sau hipnoza Stresul este legat de multe condiții de sănătate. Învățarea modalității eficiente de gestionare a stresului are multe rezultate pozitive, nu doar pentru transpirațiile postpartum.

Potrivit unui studiu de revizuire dinformarea de relaxare, respirația ritmică și hipnoza pot ajuta cu bufeurile, deși autorii spun că sunt necesare mai multe cercetări pentru a confirma legătura. Atunci când încerci să dormi noaptea sau când ai transpirații nocturne, femeile pot încerca următoarele tehnici de relaxare: relaxarea musculară progresivă sau concentrarea asupra relaxării mușchilor fiecărei părți a corpului, mindfulness sau meditație, vizualizare sau gândire pozitivă, respirația profundă.

Top 10 alimente care netezesc drumul spre o menopauză naturală

Mâncați bine și faceți exerciții fizice Menținerea unui stil de viață sănătos, cu o alimentație bună și exerciții frecvente poate fi un instrument puternic pentru îmbunătățirea capacității organismului de a se recupera după sarcină și pentru îmbunătățirea sănătății fizice și mentale.

Se recomandă ca femeile să mănânce o dietă sănătoasă, alcătuită în principal din legume, cu unele fructe, cereale integrale, proteine slabe și grăsimi sănătoase pentru a promova sănătatea.

  1. Голос еще трижды говорил с ним, и наконец он понял, что достиг Машина, перед которой он теперь стоял, была размерами поменьше, чем все остальные вокруг, но все равно, стоя перед ней, Олвин ощущал себя каким-то карликом.
  2. Cum ne putem pierde grăsimea corporală

Încearcă Pillates sau masaj Din cauza transpirațiilor nocturne și a altor cauze ale disconfortului în timpul nopții, poate fi dificil pentru femei să aibă suficient somn după naștere. Potrivit unui studiu dinexistă unele dovezi că următoarele metode pot ajuta femeile să doarmă în perioada postpartum, precum exerciții de pillates, masajul la spate, reflexologia, terapia comportamentală cognitivă pentru insomnie 9.

Întreabă-ți medicul despre rădăcina de valeriană Rădăcina de valeriană este un remediu pe bază de plante. Femeile o folosesc adesea pentru a încuraja somnul sau pentru a trata condițiile de somn.

În ciuda utilizării pe scară largă, totuși dovezile științifice existente nu sunt clare dacă rădăcina de valeriană le ajută pe femei să doarmă sau nu.

Sunt necesare mai multe cercetări de înaltă calitate. Femeile ar putea să-și întrebe medicul pentru mai multe informații despre acest remediu pe bază de plante. Când să vezi un doctor Femeile ar trebui să vadă un medic dacă suferă de oricare dintre următoarele simptome: — dureri în piept.