Sfaturi de pierdere în greutate nih


Linia de jos Care este cel mai bun mod de a slăbi?

sfaturi de pierdere în greutate nih

Dacă doriți să pierdeți în greutate, este posibil să vă întrebați câtă greutate puteți pierde în siguranță într-o săptămână sau sfaturi de pierdere în greutate nih. Institutele naționale de sănătate NIH recomand să încercați să pierdeți între una și două kilograme pe săptămână.

Pierderea în greutate se reduce la o formulă foarte specifică, bine stabilită: trebuie să consumi cu 3. Acest număr datează de 50 de ani când un medic pe nume Max Washnofsky a calculat că cineva ar trebui să-și reducă caloriile cu în fiecare zi pentru a pierde în greutate. Singura problema? Acest număr nu este corect pentru toată lumea.

Pierderea în greutate într-un ritm lent și constant este de fapt mai bună pentru corpul tău, deoarece ajută să te asiguri că corpul pierde grăsime și menține greutatea. Când pierdeți prea mult în greutate prea repede, ajungeți să pierdeți în mare parte greutatea apei din cauza epuizării glicogenului.

sfaturi de pierdere în greutate nih

Acest tip de greutate se va întoarce rapid atunci când restabiliți glicogenul. Pierderea greutății apei nu înseamnă aceeași pierdere a acumulării de grăsime.

NIH a creat vreodată cel mai bun calcul al pierderii în greutate?

Pentru a pierde în greutate și a-l menține, va trebui să pierzi grăsimea, nu doar apa. Pierderea corpului și a greutății O greutate sănătoasă variază pentru fiecare individ.

Este important să nu vă judecați niciodată sănătatea pe baza unui număr pe scară, ci mențineți în schimb o greutate sănătoasă pentru tipul dvs. Unele corpuri pot ține repede apă sau arunca greutatea apei. În orice caz, ar trebui să începeți să vă vedeți cum se schimbă corpul dvs.

10 sfaturi de pierdere în greutate pentru femeile în anii treizeci

De asemenea, vă puteți consulta cu medicul pentru a determina dacă aveți un exces de greutate, deoarece diferite tipuri de corp pot cântări mai mult decât altele. De exemplu, cineva cu o dezvoltare musculară poate cântări mai mult decât cineva cu cum să slăbească în jos 20 kg dezvoltare foarte subțire, dar să nu fie supraponderal.

Dacă aveți un exces de greutate, pierderea în greutate poate ajuta la reducerea riscului de complicații pentru sănătate, cum ar fi diabetul și bolile de inimă.

sfaturi de pierdere în greutate nih

Sfaturi pentru pierderea în greutate Există o mulțime de căi diferite pentru pierderea în greutate, dar, în general, formula este simplă: mâncați mai sănătos și mișcați mai mult.

Nu te prinde de dietele moft sau de tendințele de fitness.

sfaturi de pierdere în greutate nih

În schimb, alegeți obiceiuri alimentare care au sens pentru stilul dvs. NIH recomandă mai multe etape pentru pierderea în greutate, inclusiv: Numărarea caloriilor.

Faq 10 sfaturi de pierdere în greutate pentru femeile în anii treizeci Pe măsură ce metabolismul dvs. Citiți mai departe pentru a afla cum să eliminați creșterea în greutate în anii treizeci. Sănătate Video: A întinerit cu 10 ani! Nepoţica n-a recunoscut-o! Pe măsură ce metabolismul dvs.

Toți sunt diferiți, dar NIH recomandă consumul de la 1. Pierdeți în greutate atunci când corpul dvs. Scăderea caloriilor totale cu până la 1.

Concentrați-vă pe nutriție, nu pe calorii. Caloriile scăzute nu înseamnă neapărat sănătos!

sfaturi de pierdere în greutate nih

De asemenea, este important să mănânci suficient de multe alimente în fiecare zi, astfel încât organismul tău să nu creadă că îți va muri de foame și de a-ți încetini metabolismul. Linia de jos Cheia pentru a pierde în greutate este să vă amintiți că pierderea în greutate lentă și constantă este mai bună pentru corpul dvs.

🏥 Sfaturile privind pierderea în greutate „ignoră modificările corporale” 2020

Dacă urmați obiceiuri sănătoase de pierdere în greutate, ar trebui să reduceți la minimum pierderea în greutate a apei în timp ce vă maximizați pierderea în greutate, chiar și în prima săptămână. Nu uitați să vă concentrați pe stabilirea unui stil de viață mai sănătos, nu doar să vă schimbați greutatea.

sfaturi de pierdere în greutate nih

Dacă la început nu observați o diferență, continuați cu obiceiurile alimentare sănătoase și exercițiile fizice. Toată lumea pierde în greutate diferit. Progresul se face în timp și nu este deraiat de o singură întoarcere de înghețată de noapte.