Pierdere de grăsime corporală feminină


Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Costul de dieta pentru femeile de fitness Studiile clinice examinează adesea pierderea în greutate din jurul epidemiei de obezitate. Dar femeile active care au o greutate normală implicate în fitness și culturism?

corpul feminin se schimbă la 30 de ani

Găsirea unor informații fiabile pentru femeile care doresc să piardă în greutate în scopuri competitive este un proces dificil. Potrivit recenziilor experților, studiile lipsesc și ceea ce este acolo sunt materiale datate de slabă calitate.

Femeile atletice cu greutate normală simt că implicațiile pentru sănătate ale dietei în jos sunt un subiect important la fel de demn de cercetare clinică. Ei vor să știe ce se întâmplă cu corpul lor, cu scăderea severă în greutate și scăderea grăsimii corporale. Este sigur? Multe întrebări și preocupări pentru aceste femei au rămas fără răspuns până acum.

Cercetatorii au luat timp pentru a examina efectele pierderii grave severe asupra competitorilor activi de fitness. Acestea se adresează în mod specific schimbărilor în compoziția corporală și funcția hormonală pe o perioadă de trei sau patru luni de dietă în jos.

Cercetarea Recrutarea pentru studiu a fost redusă la 50 de femei tinere sănătoase, care au fost competitori internaționali ai Federației Internaționale de Culturism și Fitness IFBB. Voluntarii au fost împărțiți în două grupuri de 27 dieteze femei și 23 de participanți la control. Durata cercetării a fost împărțită în următoarele categorii tipice pentru pregătirea concursului : Dieting în jos sau faza de tăiere aproximativ 20 de săptămâni : Grupul de dieta a scăzut caloriile cu 30 la sută și exerciții modificate.

Grupul de control a menținut atât aportul de nutrienți, cât și exercițiile fizice. Faza de recuperare aproximativ 19 săptămâni : Grupul de dietă a crescut caloriile înapoi la valorile inițiale inițiale.

Toate femeile au suferit o muncă intensă în laborator și scanează corpul clinic înainte și după terminarea studiului.

  • Cum se folosește t3 pentru pierderea în greutate
  • Олвин этого и ожидал.
  • Sfaturi de pierdere în greutate și de ardere a grăsimilor

Testul de evaluare a testelor a inclus scanarea DXA, bioimpedanța, pielea, tensiunea arterială și măsurarea forței musculare. Concurenții au avut un fond puternic de formare de rezistență și s-au antrenat cu propriile lor programe în timpul studiului. Participanții la grupul de dietă au urmat antrenamentele de rutină deseori folosite de culturisti.

masculul nu poate slăbi

Rutinele separate se concentrează asupra grupurilor musculare individuale pentru fiecare sesiune de antrenament. Sesiunile de instruire au durat între 40 și 90 de minute. Participanții au practicat, de asemenea, rutinele care fac parte din formarea lor. Ritinele HIIT au durat aproximativ 20 de minute, iar aerobica cu intensitate redusă de obicei de minute. Toți participanții s-au abținut de la exercițiul HIIT în timpul săptămânii de concurs și au folosit doar aerobic de intensitate mai mică.

Nu este ușor, dar cu siguranțăeste posibil. Tot ce trebuie să faceți, este să vă adaptați dieta și antrenamentul la obiectivul vostru fitness. Există multe greșeli pe care le puteți comite din neștiință. Aflați din articolul nostru 7 sfaturi despre cum puteți să vă luați la revedere de la grăsimea corporală și să vă mândiți cu o masă musculară bine definită.

Majoritatea femeilor au preferat formarea separată de cardio și rezistență, astfel încât au efectuat două antrenamente diferite pe zi. Cea mai mare reducere a fost sub formă de carbohidrați pentru grupul de dietă. Înainte de dieting, participanții la dietă au consumat zilnic aproximativ de grame de carbohidrați și au scăzut zilnic până la de grame.

Această valoare a fost crescută ușor peste valoarea inițială g pe zi în timpul săptămânii concurenței, în încercarea de a reaproviziona magazinele cu glicogen mușchi.

Adăugarea de carbohidrați înapoi în dietă oferă țesutului muscular un aspect mai plin, pe măsură ce apa este returnată țesutului deshidratat.

Potrivit studiului, consumul total de energie calorică pentru grupul de dietă ar putea fi defalcat în felul următor: Faza pre-dieta: calorii Faza dieta: calorii Faza de recuperare: revenirea la valorile inițiale sau pre-dieta Durata antrenamentului și durata au rămas constante pentru grupul de control.

Compoziția corpului și procentul de grăsime corporală

Cu toate acestea, grupul de dietă a implementat o intensitate sau o durată de formare variată, în funcție de faza de dietă. În mod obișnuit, concurenții de fitness utilizează o perioadă de reducere în timpul săptămânii concurenței.

software arzător de grăsime

Acest lucru înseamnă pur și simplu că concurenții reduc, modifică sau elimină antrenamentele normale în încercarea de a îmbunătăți estetica și tăria corpului. Grupul de dietă și-a redus timpul de antrenament și a crescut sesiunile săptămânale aerobice în perioada de cercetare.

Rezultatele cercetării Ce au descoperit cercetătorii și cum afectează pierderea severă a greutății un concurent de sex feminin sau un culturist? Rezultatele cercetărilor au arătat că grupul de dietă a reușit să reducă cu succes masa corporală și procentul total de grăsimi corporale.

Procentul de grăsimi corporale pentru toți participanții a revenit la valorile inițiale sau inițiale în timpul fazei de recuperare.

puternic arzător de grăsime pentru fete

Cu toate acestea, măsurătorile utilizând bioimpedanța, pielea și ultrasunetele au arătat o ușoară scădere a masei musculare. În medie, arată că toți concurenții au o scădere semnificativă a masei de grăsime și majoritatea dintre ele o ușoară scădere până la nici o schimbare a mușchiului slab. Veste excelenta pentru femeile ingrijorate de pierderea muschilor in timpul fazei de dieta. Limita izometrică și explozivă a piciorului a fost menținută în timpul fazei de dietă pentru ambele grupuri.

Cu toate acestea, dieta a arătat o scădere a rezistenței pentru presa de laborator comparativ cu grupul de control. Rezultatele funcției hormonale nu au fost la fel de pozitive pentru femeile dieting. Testele de sânge au arătat scăderea leptinei, a testosteronului și a estradiolului pentru acea dietă comparativ cu grupul martor. Leptinul ajuta la reglarea echilibrului energetic, a depozitelor de pierdere de grăsime corporală feminină si a semnalelor de satietate atunci cand mancam.

Testosteronul și estradiolul sunt principalii hormoni sexuali care controlează caracteristicile masculine și feminine. Scăderea hormonilor sexuali, în special estradiolul estrogenula determinat multe dintre femeile dieting să întâmple nereguli menstruale sau amenoree fără perioadă. Nivelurile de leptină și estradiol au revenit la normal în timpul fazei de recuperare, dar, din păcate, testosteronul a rămas sub valorile normale.

Testosteronul scăzut la femei poate afecta negativ sănătatea sexuală, libidoul, energia și starea de spirit.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Nivelul hormonului stimulator tiroidian TSH a rămas în intervalul normal, dar T3 triiodotironina a scăzut pentru grupul de dietă. T3 este produs de glanda tiroidă, iar nivelele scăzute pot indica hipotiroidism sau înfometare. Acest hormon joacă un rol important în reglarea temperaturii corpului, a metabolismului și a ritmului cardiac. Cercetătorii au arătat că T3 a rămas scăzut în timpul fazei de recuperare și a sugerat un timp mai îndelungat de aport caloric crescut pentru grupul de dietă.

Dar având un procent foarte scăzut de grăsime corporală este o problemă de sănătate. Tricoul sportiv de sex feminin crește riscul de vătămare și problemele de sănătate.

O perioadă de recuperare crescută ar contribui la reducerea riscului de modificări și dezechilibre hormonale pe termen lung. Alte probleme de sănătate și informații Un alt studiu a examinat dependența de exerciții fizice și dismorfismul muscular al culturarilor de sex feminin.

Problemele legate de imaginea corporală și nemulțumirea pot deveni o problemă în sport, cum ar fi culturismul. Dotarea pentru perfecțiunea corpului împinge unii ridicători de sex feminin și masculin să dezvolte o abordare pierdere de grăsime corporală feminină a culturismului, care este dăunătoare din punct de vedere psihologic.

Спросил. - Приемники изображений закрыты. - Не понимаю, - сказал Элвин, забыв на миг, что робот будет действовать, только получив точный приказ или вопрос. Овладев собой, он спросил: - Что закрыло приемники.

Se pare că producătorii de cultură competitivă de sex feminin sunt mai expuși riscului de a dezvolta dependența de exerciții fizice sau de dismorfismul muscular în comparație cu femeile care se ridică în mod recreat. Exercitarea dependenței ED : pofta compulsivă pentru pierdere de grăsime corporală feminină care conduc la comportamente excesive de exercițiu, fără a ține cont de posibilele consecințe negative asupra sănătății.

aditivi pentru arderea grăsimilor

Dizmorfia musculară MD : opusul anorexiei nervoase și uneori denumită bigorexie. Un constructor de corp cu MD crede că sunt prea subțiri sau subdezvoltați când sunt de fapt destul de mari și musculoși. Alte cercetări au arătat că mâncarea dezordonată poate deveni o problemă pentru sportivii care participă la sportul de construcție slabă. Culturarii de sex feminin si competitorii de fitness sunt expusi unui risc mai mare de a introduce comportamente manante restrictive si dezordonate. Acest lucru se datorează parțial oricărei îndrumări nutriționale necorespunzătoare sau lipsite de experți.

Lucrul cu un dietetician înregistrat RD specializat în hrana sportivă este recomandat să ajute sportivii să implementeze metode de instruire adecvate și sigure. Un alt studiu a arătat că dieta extremă prelungită este adesea asociată cu nivelurile nesănătoase de grăsime corporală, scăderea masei musculare și scăderea densității osoase. Sa sugerat că recuperarea de subnutriție ar pierdere de grăsime corporală feminină fi lentă și dificilă.

Sunt recomandate studii suplimentare pentru a obține informații mai convingătoare despre efectele dietei și recuperării asupra femelelor normale cu greutate activă. Având în vedere că femeile de fitness competitive participă de obicei la mai multe competiții, sunt necesare mai multe cercetări privind dieta extremă repetitivă și efecte negative pe termen lung asupra sănătății. Rezumatul cercetării și Takeaway Femeile care se pregătesc pentru competiții de fitness și culturism doresc să - și piardă greutatea și să mențină mușchiul.

Această cercetare a indicat unele pozitive și negative la pierderea severă în greutate, încercând să realizeze aceste obiective. Următoarele puncte sunt ghișee valoroase: Masele musculare au scăzut, în general, în general, în majoritatea femeilor, dieting pentru competiție.

niciun sincron nu pierde în greutate

O scădere semnificativă a masei de grăsime a fost realizată de toți participanții la dietă. Funcția musculară și puterea au fost bine conservate în timpul fazei de dietă. Nivelurile hormonului leptinului au revenit la valorile normale la toate femeile în timpul fazei de recuperare.

Estradiolul estrogenul a revenit la nivelurile normale la toate femeile în timpul fazei de recuperare.

Masa grasă este norma în procente. Care este procentul normal de grăsime corporală pentru sănătate

Nivelurile de testosteron au rămas sub valorile normale chiar și în timpul fazei de recuperare. Femeile ar trebui să continue o fază de recuperare mai lungă cu creșterea caloriilor pierdere de grăsime corporală feminină când hormonul T3 și testosteronul se vor reîntoarce la niveluri normale. Un cuvânt din Sportul de culturism feminin și fitness sportiv continuă să crească în popularitate.